+38 (073) 465-32-27

Телефонуйте з будь-якого міста України і ми допоможемо підібрати потрібну деталь

ГОЛОВНА ЯК ПРАЦЮВАТИ ДОСТАВКА КОНТАКТИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМ
Вхід Реєстрація Забули пароль? Запит по VIN Оформити замовлення Новини История Производители Загальний каталог Автошини Диски колісні "Каталог ВАЗ "Лампи Osram "Каталог Novline Правила повернення товару

Корисні поради автомобілістам

Вплив стилю водіння в пробках, на витрату палива.

Про те, що стиль водіння надає великий результат на витрату палива - знає кожен. Але чи має він значення в «пробках», або вірніше в тих «проміжках», коли вдається позбутися «оков» сусідів по потоку. Кожен день москвичі стоять у пробках. Після довгих заторів, виїхавши на вільну ділянку, водій з силою тисне на педаль газу. У підсумку - обороти плавають, витрата палива збільшується. Чи набагато економічніше по грошах виявиться так звана «плавна» їзда по мегаполісу.

В експерименті брало участь три машини: Ford Focus з мотором 1,8 літра потужністю 125 к.с., Peugeot 207 RС зі 175-сильним турбомотором 1,6 літра, і Mazda 3 MPS з наддувним двигуном 2,3 літра потужністю 260 к.с . Всі двигуни - бензинові, коробки передач - механічні.

Один робочий тиждень водії повинні були від'їздити так, як звикли, а наступну - в економічному режимі. Перед тестом вони обнулили витрата палива і кілометраж в бортовому комп'ютері своїх машин.

Результати:

За тиждень «плавного водіння» при пробігу в 159 км і середній швидкості 32 км / год витрата палива у Peugeot склав 9,7 літра на 100 км проти звичайних 11,2 літра. Витрата палива у Mazda при пробігу в 144 км і середній швидкості 22 км / год - 11,9 літра на 100 км. Коли водій їде «неекономічно», на машина споживає 14,5 літра.Focus у звичному міському ритмі витрачає 11,9 літра. Здивувало, що в економічному режимі апетит машини тільки розгорівся - 12,4 літра. Винна в тому не техніка компанії Ford і не водій, а ситуація в місті - мабуть, по місту іномарці довелося буквально тягнутися.

Як би ви не їхали, як би не намагалися грамотно перемикатися і тримати стрілку тахометра на дні, стихійно виникають пробки розставлять все по своїх місцях. Тому сенсу в економічному режимі їзди по буднях в місті просто немає, підсумовують знавці.

Також вході експерименту був зіставлений реальний середня витрата палива в міському циклі з показниками, про які заявляють автовиробники. У Mazda говорять, що в мегаполісі MPS витрачає 13,5 літра. На ділі експерту вдавалося утримувати споживання палива на рівні 11,9 літра.

У Peugeot заявляють, що їх хетчбек споживає 9,9 літра за 100 км, але учаснику тесту вдалося опустити показник до 9,7 літра. З Ford Focus все з точністю до навпаки: заявили 9,5 літра, а менше 11,9 ще не було зафіксовано.

Про те, що стиль водіння надає великий результат на витрату палива - знає кожен. Але чи має він значення в «пробках», або вірніше в тих «проміжках», коли вдається позбутися «оков» сусідів по потоку. Кожен день москвичі стоять у пробках. Після довгих заторів, виїхавши на вільну ділянку, водій з силою тисне на педаль газу. У підсумку - обороти плавають, витрата палива збільшується. Чи набагато економічніше по грошах виявиться так звана «плавна» їзда по мегаполісу, вирішили дізнатися знавці Drive.ru.В експерименті брало участь три машини: Ford Focus з мотором 1,8 літра потужністю 125 к.с., Peugeot 207 RС зі 175-сильним турбомотором 1,6 літра, і Mazda 3 MPS з наддувним двигуном 2,3 літра потужністю 260 к.с. Всі двигуни - бензинові, коробки передач - механічні. Один робочий тиждень водії повинні були від'їздити так, як звикли, а наступну - в економічному режимі. Перед тестом вони обнулили витрата палива і кілометраж в бортовому комп'ютері своїх машин.

Результати:

За тиждень «плавного водіння» при пробігу в 159 км і середній швидкості 32 км / год витрата палива у Peugeot склав 9,7 літра на 100 км проти звичайних 11,2 літра.

Витрата палива у Mazda при пробігу в 144 км і середній швидкості 22 км / год - 11,9 літра на 100 км. Коли водій їде «неекономічно», на машина споживає 14,5 літра.

Focus в звичному міському ритмі витрачає 11,9 літра. Здивувало, що в економічному режимі апетит машини тільки розгорівся - 12,4 літра. Винна в тому не техніка компанії Ford і не водій, а ситуація в місті - мабуть, по місту іномарці довелося буквально тягнутися.

Як би ви не їхали, як би не намагалися грамотно перемикатися і тримати стрілку тахометра на дні, стихійно виникають пробки розставлять все по своїх місцях. Тому сенсу в економічному режимі їзди по буднях в місті просто немає, підсумовують знавці.

Також вході експерименту був зіставлений реальний середня витрата палива в міському циклі з показниками, про які заявляють автовиробники. У Mazda говорять, що в мегаполісі MPS витрачає 13,5 літра. На ділі експерту вдавалося утримувати споживання палива на рівні 11,9 літра.

У Peugeot заявляють, що їх хетчбек споживає 9,9 літра за 100 км, але учаснику тесту вдалося опустити показник до 9,7 літра. З Ford Focus все з точністю до навпаки: заявили 9,5 літра, а менше 11,9 ще не було зафіксовано.