+38 (073) 465-32-27

Телефонуйте з будь-якого міста України і ми допоможемо підібрати потрібну деталь

ГОЛОВНА ЯК ПРАЦЮВАТИ ДОСТАВКА КОНТАКТИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМ
Вхід Реєстрація Забули пароль? Запит по VIN Оформити замовлення Новини История Производители Загальний каталог Автошини Диски колісні "Каталог ВАЗ "Лампи Osram "Каталог Novline Правила повернення товару

Корисні поради автомобілістам

Вибираємо акумулятор для автомобіля.

Власник автомобіля часом стикається з такою неприємністю, коли зношений старий акумулятор вимагає більшої уваги і турботи. Особливо цей момент псує життя взимку, при настанні сильних морозів. Він безперестанку вимагає підзарядку, і тому починає здаватися, що вранці автомобіль знову не зможе завестися. І тоді автовласник розуміє: терміново потрібен новий акумулятор. Але як, же можна вибрати правильний акумулятор для автомобіля з такого, просто гігантського асортименту? Купувати акумулятор обов'язково слід в спеціалізованих магазинах, де є власна майстерня і грамотні продавці. Там завжди зможуть перевірити напругу з генератора вашого авто, а при покупці дадуть реальну гарантію.Все АКБ діляться в основному на три головні категоріі.- Обслуговуються - їх сьогодні у продажу дуже мало залишилося, хоча ще років 15 тому вони були в перших рядах. У таких акумуляторах при короткому замиканні, можливо, замінювати блоки пластин однієї і більше банок.  - Необслуговувані - з подібним акумулятором нічого неможливо зробити: у нього на корпусі просто немає ні заливних отворів, ні пробок. Призначені вони для дуже м'яких, максимально ідеальних умов експлуатації. А висока ціна - це ще один додатковий аргумент проти подібного типу акумуляторів. - Малообслуговуваних - такий тип АКБ дуже широко представляється на ринку як в категорії найдешевших, так і найбільш дорогих. Подібних акумуляторів випускається сьогодні найбільше. Вони не мають тих обмежень, які є у необслуговуваних.

Вибираючи акумуляторну батарею за бажанням можна звернути увагу на престижність і популярність виробника, хоча це і необов'язково. Було б непогано побачити самому наявність пакетованих пластин - без них буде неможливим коротке замикання при осипанні активної маси. Кожна така пластина зазвичай упакована в окремі конверти-сепаратори, їх можна побачити, відкрутивши заливну пробку.

Коли акумулятор заряджається, електроліз розкладає воду на складові водню і кисню. Щоб уникнути вибуху акумулятора, зверху або збоку в пробках робляться маленькі технологічні отвори для відходу парів. Зверніть увагу, що такий отвір в найдешевших і простих моделях дуже маленьке і з часом вони засмітяться. У більш дорогих - пробки виконані у вигляді клапанів, що не дозволяють електроліту вихлюпуватися, плюс в них ще є порожнини для конденсації газів.

Поставки малообслуговуваних АКБ можуть бути з залитим на заводі електролітом, або в сухозаряженном вигляді. Сухозаряженная батарею можна купити в тому випадку, якщо робите це запас, бо у нього пристойний термін зберігання. У дію такі акумулятори наводяться дуже легко: потрібно тільки залити електроліт і поставити на зарядку.

Купуйте акумулятор з рекомендованими характеристиками вашого авто виробника, вони вказані в інструкції з його експлуатації. Звичайно, можна вибирати АКБ з меншою ємністю, але, скоріше за все, він зможе прослужити менше, ніж той, що рекомендований виробником. Такий акумулятор і із зимовим запуском буде, зрозуміло, справлятися набагато гірше. Якщо ж вибрати батарею, навпаки, з більшою ємністю, то постійна недостатня зарядка буде все одно занижувати терміни експлуатації.

Ще досить важлива характеристика акумуляторних батарей - це пусковий струм, необхідний при провертанні холодного двигуна. Вибираючи акумулятор зі значенням вище, ніж рекомендує виробник авто, є непоганий шанс спалити стартер.

Пам'ятайте, основне навантаження на АКБ завжди йде при холодному запуску, тобто в морозний час. Є кілька важливих правил, дотримуючись яких, ви самі зможете значно продовжити життя акумулятора - ще одному серцю вашого автомобіля.

Готуючись до зимового сезону, перше, що потрібно зробити - поміняти масло на більш рідке, бажано імпортне. По-друге - замініть свічки, не погано б із зимовим калильним числом. Запускаючи стартер в сильні морози «розігрійте» спочатку батарею - поморгайте дальніми фарами кілька разів по парі секунд. Після чого кілька разів на 2 секунди включите стартер, це дозволить поршням в циліндрах почати розганяти загусло масло. Тепер можна намагатися запуститися. Якщо цього відразу не вийшло, то наступного разу виконайте, те ж саме через пару хвилин. Нормальним режимом подібного запуску буде серія із спроб в 10-15 секунд з трихвилинним перервами між ними.